Politika kvality firmy OK BOX, s.r.o. na období 2017 - 2020

Vedení společnosti OK BOX s. r. o. zavedení systému řízení kvality považuje jako nedílnou součást řízení společnosti. Záměrem společnosti je aktivní řízení všech procesů v souladu s požadavky norem ISO 9001. Touto formou dosáhnout uspokojování potřeb a očekávání našich zákazníků, trvalé zlepšování našich činností a zajištění dlouhodobých vztahů s našimi obchodními partnery.

Zaměstnanci:

Neustálé zkvalitňování odborných schopností zaměstnanců formou školení, návštěv u dodavatelů, komunikací uvnitř společnosti

  • Využití získaných znalostí ke zkvalitňování jednotlivých procesů
  • Plné zapojení pracovníků do systému řízení kvality
  • Vyhledávání příležitostí ke zlepšování

Uplatňování týmové práce, sounáležitosti a podpory v rámci celé společnosti

Zákazníci:

Trvalá snaha o zajištění potřeb zákazníka

  • Formou vhodné komunikace, předáváním informací o trhu činnosti, kterou se společnost OK BOX s. r.o. zabývá
  • Zajištěním kvality výroby a služeb, prováděním a vyhodnocováním kontroly (reklamace, neshody, zpětné vazby)
  • Aktivním způsobem vyhledávat nové potenciální zákazníky

Dodavatelé:

Klademe důraz na dlouhodobé vztahy s našimi dodavateli, jsme tak schopni získávat důležité informace, podílet se na inovacích, sledovat cenový vývoj

  • Vhodným způsobem zajišťujeme konkurenceschopnost výrobků

U našich nejvýznamnějších dodavatelů požadujeme vhodný systém řízení kvality a pravidelně evidencí kontrolujeme, zda systém dodržují

  • Stále usilovat o rozšíření portfolia jednotlivých zakázek u stávajících zákazníků

Legislativa:

Snahou vedení společnosti je, aby veškerá činnost byla v souladu s technickými i legislativními předpisy a normami

  • Hodnocení cílů provádíme v pravidelných intervalech
  • Výsledky jsou podnětem pro přijetí preventivních i nápravných opatření
  • Neustálé zlepšování jednotlivých procesů
  • Důraz na spokojenost zákazníka

Oto Král, jednatel společnosti

V Milovicích 1. 10. 2017

  • slide_1.jpg
  • slide_2.jpg
  • slide_3.jpg
  • slide_4.jpg